Thursday, December 16, 2010

:: Terima Kasih Aainaa ::

Saya merupakan salah seorang daripada follower bertuah aainaa dari GA yang dianjurkan beliau... so dah terima hadiah dari pihak penaja lah... terima kasih yer.... banyak hari dah terima tapi sori lambat nak habaq... mood bizi + tak der mood nak menaip.





so hati manyak gumbiralah... lalalalalalala sebab dpt 2 hadiah dalam box yg comel ini lor....





so... nak tao ape dia? ok saya sangat memahami perasaan korang. Sebab itu saya pon dah upah model cilik untuk peragakannya... hehehe




aiseh... model ini tak dapat beri kerjasama penuh lar pullok... dah macam gaya artis - 'no picas pehlis'. so tak pe.. saya bagi model lain pulak. ok tak?






so... dapat beg & selendang... dua-dua cantek... dua-dua saya suke...


cene lak saya dapat hadiah ni tertiba yer? nih haaa... nak tao lanjut klik jer sini...

2 comments: